Sunday, November 11, 2012

5. nädala ülesanne.

Viies teema: personaalsed õpikeskkonnad


Käes on juba kodutöö esitamise tähtaeg ja nädal on olnud pikk. Nimelt viisin läbi reservväelaste õppekogunemist allüksuste ülematele ning väljaõpe oli pingeline. Samas tuleb tunnistada, et filmisin ligi 4 tundi musta materjali, mis on tegelikult otseselt seotud antud aine lõputööga.

Minu jaoks on personaalne õpikeskkond kogumik erinevaid vahendeid, mille koondamisel ja kooskasutamisel need lihtsustavad ja toetavad õpieesmärkide saavutamist.
Eelmisel nädalal ma testisin iGoogle kasutamise võimalusi ja tegelikult võib ka iGoogle antud rakendust käsitleda personaalse õpikeskkonnana. Koondab see ju palju erinevaid info-, sotsiaalse meedia-, võrgustikke ja erinevaid töövahendeid. Keskkonda on võimalik ümberkujundada vastavalt vajadusele ja prioriteetidele.

Antud skeemil olen väljatoonud roheliselt, need vahendid mida kasutasin enne magistri õppesse astumist ja siniselt vahendid, mille kasutamist alustasin viimase kolme kuu jooksul. Nagu näete siis edasi areng on olnud silmnähtav. Kokku antud abivahendid moodustavadki minu jaoks personaalse õpikeskkonna.
Kuna minu jaoks on mobiilsus väga tähtis, siis enamik vahendeid, mida ma kirjeldasin, on seotud ka minu nutitelefoniga. Android tarkvara arendatakse edasi tohutul kiirusel ja see võimaldab veelgi paindlikumalt õpikeskkonda kasutada. Heltkel kasutan kõiki eelpool nimetatud vahendeid ning see võimaldab mul valida aeg ja koht, millal õpikeskkonda kasutada.

No comments:

Post a Comment